UM/ NM mangekamp

Generell informasjon

Nittedal IL ønsker velkommen til NM/UM Mangekamp, samt NM Veteran!

NM-hotell i 2015: Olavsgaard Hotel på Skedsmokorset – Flybussekspressen (F1) går fra Gardermoen til Olavsgaard ca hver ½ time.
Standard enkeltrom 1 person – kr 544
Standard dobbeltrom for 2 personer – kr 704
3-sengs rom for 3 personer – kr 1024
4 sengs rom for 4 personer – kr 1184
NB: Dette er idrettspris minus 20% til de som oppgir at de bestiller i forbindelse med NM/UM-arrangementet

Klikk for å se Baneoversikt NM og UM Oppvarming skjer syd for hovedbanen og på kunstgresset på 5,er banen

Alle deltakere møter personlig i 2 etg. i arrangementsbygget for avkryssing på lørdag og for utlevering av konvolutt med startnummer(e), sikkerhetsnåler,tidsskjema og programhefte. (Ikke avklart – De som har bestilt transport fra Olavsgaard har avreise kl 08.30 lørdag og retur 18.30. Søndag avreise 08.30 og ca 17.30 som retur.)

OBS: Stav – Hvis det er noen på herresiden som hopper mer enn 3,50m, og som ikke har egen stav, send en e-post til pwessel45@gmail.com snarest. Vi har staver for hopp under 3,50m. + 1 stav for 4 m. Det er ingen automatikk at man kan låne stav av andre.

OBS: Tidskjema fastsettes først når tidsfristen for påmelding er gått ut. Tidsskjema – Klassene starter ved de klokkeslettene som fargekodene starter på. Under er det bare info om ulike vekter o.l for klassen. Veteraner må være obs på dette. Det er ikke satt opp to øvelser under samme klokkeslett for dem

Administratorer