Velkommen til FRIIDRETTSKOLE på Marienlyst 2018

Litt informasjon til foreldrene

• Første dag er det oppmøte kl. 08:30 for registrering. Utdeling av t-skjorter.
  • Barna skal krysse seg inn hver dag når de kommer og krysse seg ut før de går for dagen. Gi beskjed til barn som går alene til og fra.
  • Barna blir delt inn i grupper. Disse gruppene beholdes alle fire dagene. Gruppene forflytter seg på forskjellige ”stasjoner”. To øvelser før lunsj og to øvelser etter lunsj.
  • Den organiserte aktiviteten vil være mellom 09:00 og 15:00 alle dagene.
  • Barna kan etter avtale leveres 08:30 og hentes senest 16:00.
  • Alle tar med egen lunsj onsdag og torsdag. Vi serverer drikke alle dager, lunsj fredag og frukt to ganger pr dag.
  • Fredag etter lunsj vil det være et myldrestevne. Det vil si; vi lager et minifriidrettstevne hvor øvelsene de har trent på måles, og vi tar tid på 60 m, 60 m hekk og 600m. Start ca. 12:15.
  • Friidrettskolen avsluttes fredag med premie - og diplomutdeling til alle ca. kl. 14:30.
  • Alle må ta med egne drikkeflasker og ekstra skift. Husk godt fottøy/ joggesko og regntøy.
  • Hvis det regner vil bespisning, samt inn- og utsjekking foregå i gymsalen i Drammenshallen. Inngang fra Friidrettsbanen.
Hvis behov for kontakt:

Hanne Ødeby, 40047474 eller send mail til: friidrettsskolen@sturla.no